5. března 2014
Nové logo Propagandy se inspiruje symboly vycházející z korekturních značek.
Logo je funkční nejen samostatně, ale i v rámci nového kompletního vizuálu Propagandy společně s další paletou symbolů. Těm je přiřazen vlastní význam, jako jsou kontakty, zprávy, galerie, atd.
Proměnlivost loga je promítnuta do dvou variant, krátké a dlouhé, díky tomu je logo použitelné i na materiálech, kde je nutné úsporně pracovat s prostorem.
Kratší varianta funguje spíše jako zástupný prvek logotypu, neboť nepočítá s kombinací s typografií. Je primárně určena k označení materiálů.
Dlouhou variantu logotypu je možno použít univerzálně na všech materiálech. Pro plynulejší vizuální tok je však na místě kombinovat obě varianty vzájemně.
Nově vzniklé logo je nadčasové, s jasnou koncepční linií a jednoduchými pravidly užití. To vše dělá z nového loga a kompletního vizuálu nápaditý, lehce aplikovatelný a komplexní celek.